(DK) Crew Planner til Air Alsie

Air Alsie søger en serviceminded Crew Planner med en proaktiv tilgang og evne til at agere i en hektisk hverdag

Air Alsie A/S er et dansk luftfartsselskab med hovedsæde i Sønderborg. Air Alsie´s primære aktiviteter er: Aircraft Management, Business Charter og flyvedligehold.

Air Alsie A/S er den største Business Jet operatør i Skandinavien – og vores udvikling går hurtigt.

Vi er passionerede omkring luftfart, og forsøger altid at være kundens bedste valg.  

Hvis du motiveres af at løse ”puslespil” og være med til at sikre en optimal ressource planlægning i en virksomhed, hvor vi alle arbejder hen imod samme mål. Har du nu mulighed for at blive en del af Air Alsie teamet. 

Du skal være en teamplayer, der vil være med til at gøre en forskel og samtidig videreføre Air Alsie ånden.

Kan du nikke genkendende til ovenstående, så er det lige dig, vi har brug for som vores nye Crew Planner.

Stillingsbeskrivelse

  • Ansvarlig for at planlægge og koordinere flybesætningers arbejdsplaner i henhold til nationale og internationale regler.
  • Vedligeholde dit kendskab til flybesætningers arbejdstidsregler.
  • Bevare overblik i forhold til planlagte flyvedligeholdelsesplaner for at optimere udnyttelsen af fly og besætninger bedst muligt.
  • Andre beslægtede administrative opgaver 

Dine kompetencer og evner

  • God til at kommunikere flydende på dansk og engelsk mundtligt såvel som skriftligt
  • Evne til at tænke ”ud-af-boksen”
  • Erfaring fra lignende stilling
  • Løsningsorienteret og vedholdende
  • Du er en ”team player”
  • Serviceminded indstilling
  • Ansvarsbevidst
  • Du er proaktiv og god til at prioritere og planlægge dine opgaver
  • Du er robust og trives med travlhed, samt kan have mange bolde i luften samtidig
  • En struktureret, omhyggelig og systematisk tilgang til opgaverne
  • Godt kendskab til MS Office. Er systemstærk og udviser god IT-forståelse. Erfaring med ”PDC Airline Suite” er en fordel, men ikke et krav

 Vi tilbyder

  • Et spændende fuldtidsjob i et inspirerende og lærerigt arbejdsmiljø
  • Arbejdssted i Sønderborg
  • Gage der modsvarer dine kvalifikationer
  • Pensionsordning
  • Sundhedsordning
  • Frokostordning

Hvis du kan se dig selv i ovenstående, skal du snarest muligt søge stillingen ved at klikke på “søg stillingen” øverst på siden. Vi behandler ansøgninger løbende, så vi opfordrer dig til, at sende din ansøgning og CV hurtigst muligt. Mærk din ansøgning ”Crew Planner – NOV 2021”.

Vi forventer at lukke rekrutteringen, når vi har fundet den rette kandidat.

Skulle du have spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Deputy Ground Ops Manager Hans Jørgen Westen på telefon 7442 9888.

Interviews afholdes fysisk løbende på vores hovedkontor i Sønderborg.

Til information skal straffeattest fremvises ved ansættelse.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Send ansøgning

Udløber: 15.12.2021