(DK) Team manager til områdekontrollen i København

Vil du være med til at sikre udvikling og fremdrift i en 24/7/365 drift? Så er her en spændende mulighed for at spille en nøglerolle i personaleledelsen af højt specialiserede og dedikerede flyveledere.

Du vil have op mod 50 medarbejdere i reference. I samarbejde med vores anden team manager og driftschefen for kontrolcentralen vil du være ansvarlig for udviklingen af det operative område, så der kan leveres en sikker og effektiv drift.

Det overordnede ansvar for vores kommende team manager

Som team manager er du er med til at sikre de rette rammer, så tjenestestedet leverer på de aftalte driftsmål.

I samarbejde med vores vagtplanlægger vil du sikre en optimal vagtplanlægning med udgangspunkt i analyse af trafikale udviklinger og bemandingsbehov. Du har også ansvaret for at udføre bemandings- og vagtændringer i den udgivne vagtliste og kommunikere om dette til relevante samarbejdspartnere og vil ligeledes skulle bidrage til udarbejdelse af personaleprognoser og ferieplanlægning.

Vi har løbende tilgang af nye kolleger og derfor er det vigtigt, at du kan understøtte fortsat uddannelse/onboarding af nye medarbejdere i dit team i samarbejde med vores Træningsafdeling.

Endelig får du også ansvar for at afholde personalerelaterede samtaler – herunder udviklingssamtaler og evt. andre former for samtaler med medarbejderne i teamet.

Om dig

Du er en erfaren leder og har dokumenteret erfaring med at lede specialister. Din uddannelsesmæssige og faglige baggrund er ikke væsentlig, men vi forventer, at du som personaleleder er fortrolig med at lede et team gennem god og synlig ledelse og evner at håndtere omstillinger og forandringer.

Du får en bred samarbejdsflade og kommer til at deltage i koordinations- og dialogmøder på tværs af organisationen med forskellige interessenter. Derfor er væsentligt, at du trives med at kommunikere på alle organisatoriske niveauer.

Derudover forventer vi, at:

  • Du er relationsskabende og kan engagere dit team til fortsat at yde det bedste
  • Du har empati og lytter nysgerrigt til andres perspektiver samt evner til at udvise den nødvendige beslutnings- og handlekraft
  • Du er initiativrig med en professionel samarbejds- og løsningsorienteret tilgang.

Om jobbet

Du får en central rolle i et engageret ledelsesteam inden for et spændende og udviklende arbejdsmiljø, hvor du får mulighed for at udvikle personlige og ledelsesmæssige færdigheder.

Du kommer til en imødekommende arbejdsplads med et vigtigt samfundsmæssigt virke, hvor hverdagen er præget af stolthed over at være en del af det hold, der håndterer flytrafikken i det danske luftrum.

Bliv en del af en arbejdsplads med et helt specielt sammenhold

Det er en særlig opgave at arbejde med fly og lufttrafik, og derfor er kulturen i Naviair kendetegnet af et godt sammenhold, hvor vi passer på hinanden. Vi gør vores bedste for, at du har det godt og trives i dit job. I Naviair bliver du dækket af en sundhedsordning, hvor din mentale og fysiske trivsel er i fokus. Vi tilbyder desuden fri parkering med mulighed for el-opladning, en kantineordning med lækker og varieret mad, trænings- og motionslokalet og en god pensionsordning. I hverdagen har vi derudover gode muligheder for at arbejde hjemme og fleksibilitet i arbejdsplanlægningen.

Løn- og ansættelsesvilkår

Vi tilbyder en attraktiv og konkurrencedygtig løn fastsat efter erfaringer og kvalifikationer.

Ansættelse er betinget af, at du kan sikkerhedsgodkendes til “Hemmeligt” (NATO SECRET).

Ansøgning og samtaler

For yderligere oplysninger om stillingen, kontakt Manager ACC/SUP, Rikke Baumann Nielsen på telefon: 3247 8368.

Klik på “Ansøg” og send en motiveret ansøgning og dit CV senest 21. april 2024.

Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og holder løbende samtaler.

ANSØG 

Naviair anser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle interesserede og kvalificerede, uanset alder, køn, race, religion og etnisk baggrund, til at søge stillingen.

Hjemmeside: www.naviair.dk

Udløber: 21.04.2024