(DK) Trade Support Specialist til Billetkontoret

Er du vores næste Trade Support Specialist?

Brænder du for at løse de mange forskellige udfordringer, som kan opstå i forbindelse med flyreservationer – store som små – og drømmer du om at arbejde sammen med nogle af de mest kompetente medarbejdere i rejsebranchen? Så har vi en stilling til dig som en del af af vores Helpdesk!

Hvem er Billetkontoret?

Billetkontoret A/S er Danmarks største consolidator – og vi udsteder årligt ca. 200.000 flybilletter til danske og nordiske rejsebureauer (vi er udelukkende business-to-business). Vores ca. 25 medarbejdere er specialister inden for alt, hvad der vedrører booking og håndtering af fly. Vi håndterer både individuelt salg såvel som grupper, og vi arbejder med mange forskellige leverandører for at sikre vores kunder det bredest mulige udbud. Vi anvender både Amadeus, Sabre og Galileo, ligesom vi har NDC-opkobling på en række forskellige airlines. Vi er en IT-drevet virksomhed, og udvikler selv løbende nye IT-værktøjer til at supportere vores forretning bedst muligt.

Billetkontoret A/S er i dag en del af Aller Leisure, som blev etableret i 2013. Aller Leisure er moderselskab for Nyhavn Rejser, Kulturrejser Europa, Gislev Rejser, Nilles Rejser, Stjernegaard Rejser, Gaia Travel, Let’s Do… og Aller Travel. Læs mere her: www.allerleisure.com

Jobbeskrivelse – hvad skal du lave?

Som Trade Support Specialist vil du blive en del af vores Helpdesk, der sammen med vores Billetafdeling udgør et team på ca. 10 personer. Du bliver et centralt bindeled mellem vores rejsebureaukunder og de mange luftfartsselskaber, som de benytter. Du vil have kontakt til vores kunder og leverandører både telefonisk, via e-mail og ved fysiske besøg. Vores Trade Support støtter og rådgiver rejsebureauerne i alle spørgsmål relateret til flyreservationer, ændringer, refunderinger, regler og udstedelse, og vi sætter en ære i at agere som rejsebureauernes eget “billetkontor”.

Stillingen er en fuldtidsstilling med arbejdstid inden for tidsrummet kl. 08.00 – 17.00, mandag – fredag. Kontoret er beliggende i Valby, men der er mulighed for hjemmearbejde efter en opstartsperiode.

Hvem er du?

  • Du har erfaring fra rejse- eller luftfartsbranchen
  • Du har erfaring med GDS, og er indstillet på at skulle arbejde i flere forskellige reservationssystemer
  • Du er god til at formulere dig på dansk og engelsk, både i skrift og tale
  • Du arbejder fokuseret, omhyggeligt og effektivt
  • Du udadvendt, serviceminded og god til at tale med kunder

Vi kan tilbyde

  • En spændende arbejdsplads som er midtpunkt i rejsebranchen, med rare kolleger i et uformelt miljø
  • Mulighed for at opbygge et stort netværk hos rejsebureauer og luftfartsselskaber
  • En attraktiv lønpakke med pensionsordning og privat sundhedssikring
  • Personalegoder i form af frokostordning, medarbejderarrangementer og -rejser m.m.
  • Mulighed for at arbejde hjemmefra

Interesseret?

Send din ansøgning og dit CV til os via linket nedenfor. Vi rekrutterer løbende, og forventer tiltrædelse i løbet af foråret 2024. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kevin Brandt, Head of Ticketing & Helpdesk på tlf. 26 29 89 85 eller mail: [email protected].

ANSØG HER

 

Udløber: 02.03.2024