- CHECK-IN.DK - https://check-in.dk -

Lufthansa tilbyder eksklusiv check-in i Frankfurt

Lufthansa vil forkæle de mest loyale kunder og rejsende på de dyre flysæder endnu mere. Flyselskabet åbner et nyt og eksklusivt check-in område med hurtig og nem check-in og mulighed for omklædning.

Et lyst og venligt område med lækre materialer, bløde stole og hjælpsomt personale venter de rejsende med Lufthansa, der flyver på business class, first class eller er loyale kunder med høj status. Det tyske flyselskab har nemlig åbnet et gennemrenoveret premium check-in område i Frankfurt lufthavn, der er Lufthansas trafikale knudepunkt.

Området ligger i Terminal 1, Hal A, og det afskiller sig markant fra de faciliteter, som møder de rejsende på økonomiklasse. Ud over god plads er der komfortable faciliteter og herunder et venteområde med bløde og stilfulde møbler.

Personlig service
Lufthansa personale yder personlig service, så check-in kan ske nemt, hurtigt og behageligt. Der er også etableret et omklædningsrum og arbejdspladspladser med ladestationer. Området ligger desuden med kort afstand til sikkerhedskontrollen for premium gæster og statuskunder.

”Vores kunder er i centrum for alt, hvad vi gør. Med det nye premium check-in-område har vi skabt et rum for vores gæster, der kombinerer komfort, effektivitet og personlig service på højeste niveau. Genåbningen markerer en milepæl i samarbejdet mellem Lufthansa og Fraport. Sammen skaber vi en infrastruktur, der opfylder de højeste standarder og gør opholdet i Frankfurt Lufthavn endnu mere behageligt for vores gæster,” siger Francesco Sciortino, hub manager Frankfurt.

Som noget nyt i premium check-in området er der åbnet en rummelig afdeling med omklædningsrum, der gør det muligt at skifte tøj eller pakke om før afgang. Det er ifølge Lufthansa etableret efter et udtrykkeligt ønske fra kunderne.

Der er også adgang til det eksklusive område direkte fra parkeringsplads P31, der ligger ved siden af ​​terminalen. 

Ny standard for komfort og service
Lufthansa stiller i udsigt, at der vil være personale til rådighed ved de nye såkaldte ’servicebarer’ for at imødekomme individuelle behov. De vil også assistere ved de nye bagageautomater, så aflevering af bagage sker hurtigt og bekvemt. Målet er at gøre opholdet behageligt og fleksibelt.

Indretningen er sket i samarbejde med Frankfurt Lufthavn.

“Det nye Lufthansa-produkt viser, hvordan samarbejde baseret på partnerskab kan føre til innovative løsninger. Ved at skabe det nye premium check-in-område tog vi fuldt ud hensyn til Lufthansa-gruppens ønsker. Sammen sætter vi standarder for komfort og service til gavn for vores gæster i Frankfurt Lufthavn,” siger Stephanie Pudwitz, direktør for infrastruktur i Fraport AG.

 

Relaterede artikler:

Lufthansa markerer 100 år: FOX på langruterne

Lufthansas Allegris First Class klar på fem ruter

Lufthansa lancerer suiter i Business- og First Class