Endnu mere vin og spiritus i Delta Sky Clubs

Det amerikanske luftfartsselskab Delta Air Lines udvider sortimentet i deres Delta Sky Club lounges. I et samarbejde med spiritusgiganten Diageo kan gæsterne købe sig til endnu mere ekskslusive mærker inden for vin og spiritus og nyde udvalgte cocktails før flyrejsen.

Uden mad og drikke dur forretningsrejsen ikke. Det lettere omskrevne ordsprog synes at passe for amerikanske Delta Air Lines, der i forvejen er kendtfor at forkæle gæsterne i sine Delta Sky Clubs.

Og nu skal der serveres endnu mere og især endnu bedre vine og spiritus i Deltas lounges. Delta har således introduceret en række eksklusive vine og spiritusmærker for kunderne i deres nye Luxury Bar i Delta Sky Clubs.

Der serveres stadig gratis vin og drinks, men mod betaling kan gæsterne nu købe sig til endnu flere serveringer før flyrejsen. Det sker i samarbejde med spiritusgiganten Diageo.

“Kunderne er vilde med det nye opdaterede design i vores Delta Sky Clubs og muligheden for at købe bedre spiritus og vin passer perfekt til denye ændringer. Over de seneste uger har vi gradvist introduceret konceptet i udvalgte Delta Sky Clubs og baseret på kundernes tilbagemeldinger bliver det et hit,“ siger Wayne Aaron, der er er vice president for Marketing Programs and Distribution Strategy hos Delta.

Fremover tilbyder Delta Sky Club Luxury Bar det eksklusive udvalg fra Diageos bedste mærker.

Det nye samarbejde omfatter også, atDiageo afholder særlige events og arrangementer for medlemmerne af Delta Sky Club, herunder pørvesmagninger og undervisning i at blande cocktails.

Blandt de nye udvalgte spiriritusmærker i The Luxury Bar hos Delta erCiroc, Ketel One,Godiva vodka, Tanqueray Ten gin, Don Julio, Jose Cuervo tequila samt et stort udvalgt af irsk og amerikansk whisky.

Blandt det nye udvalg på hylderne finder man en række single malt scotch whisky som 16 års Lagavulin, 14 årsClynelsih og 18 års Talisker samt Johnnie WalkerogZacapa rom.

Også på vin-hylderne er der opgraderet med særlige vine, og derudover serverer Delta Sky Clubs champagner fraMöet& Chandon og Dom Perignon.

Konceptet med The Luxury Bar vil være introduceret til samtlige amerikanske Delta Sky Clubs inden årets udgang.

Investeringerne i Delta Sky Clubs er en del af Deltas samlede fornyelsesprogram på 2 milliarder dollar, der skal forbedre selskabets service og produkter, ikke mindst ombord på flyeneog i lufthavnene.

Delta Air Lines flyver årligt 160 millioner passagerer til 338 destinationer på seks kontinenter. Hovedkvarteret er i Atlanta og Delta har 80.000 ansatte på verdensplan og over 700 fly.