Lidt ekstra til firmakunderne

Stigende lokal konkurrence betyder, at gæster med firmaaftale får den bedste seng og lidt ekstra i de kommende måneder på Radisson Blu Scandinavia i Aarhus. I én måned er der gratis pay-TV, mens en anden måned byder på gratis rosévin på værelset.

Fredag den 1. juni åbner det nye Scandic Aarhus City Hotel i Østergade i hjertet af Aarhus.

Dermed bliver værelsesudbuddet i den centrale del af Aarhus udvidet markant, idet Scandic Aarhus City leverer 228 nye værelser, mens byens førende hotel Radisson Blu Scandinavia Aarhus kan tilbyde 234 værelser.

Kapacitetsudvidelsen har også sat gang i konkurrencen om hotel- og konferencegæsterne i den jyske hovedstad.

Således tilbyder Radisson resten af året lidt ekstra, når firmakunderne overnatter eller holder konference på hotellet.

I juni måned venter en gratis flaske rosé vin på værelset, mens der hver onsdag i juli måned er gratis grill buffet. I løbet af efteråret følger pay-tv på husets regning samt fri parkering og morgenmad, ligesom dobbelt bonuspoint og gratis adgang til Fitness World også vil blive en del af lokkemaden.

Vil holde på de gode kunder
Salgsdirektør Casper Bock fra Radisson Blu Scandinavia Hotel lægger ikke skjul på, at kampagnen handler om at holde på de gode firmakunder.

“Men det er også et signal til nye kunder om, at her i huset får man lidt ekstra,“ siger Casper Bock.

Han fremhæver det unikke “Yes I Can“ servicekoncept, samt at hotellet kvalitetsmæssigt ligger en halv stjerne foran konkurrenterne på fullservice-koncepterne.

“Vi har nogle gode knapper at trykke på. Eksempelvis vores velkendte Brainfood-mødekoncept samt et loyalitetsprogram for mødeplanlæggere.“

Parkering er nøgleparameter
Adgang til parkering vil også blive et af de områder, hvor Radisson Blu Scandinavia vil konkurrere med Scandic Aarhus City og andre af byens cityhoteller.

“Vi kan tilbyde adgang til 1.100 parkeringspladser ved og under hotellet, mens vores nye konkurrent blot har adgang til 80 parkeringspladser,“ understreger Casper Bock.

Hos Radisson er parkering endvidere en integreret del af alle mødepakker, hvilket ifølge salgsdirektøren er et vigtigt parameter både hvad angår omkostninger og tilgængelighed.

Efterårets “Lidt ekstra“ kampagne kommer ikke til at stå alene. “Vi vil jævnligt afvikle kampagner for at tiltrække nye kunder samt fastholde vores i forvejen loyale firmakunder,“ siger salgsdirektør Casper Bock fra Radisson Blu Scandinavia Hotel, dersyv gange i træk blev kåret som bedste hotel udenfor København ved Danish Travel Awards.