ANMELDELSE: En flyvning med en Airbus A320 fra Thai Airways på Royal Silk Class ville give topkarakter i Europa. Men kvaliteten er lavere i sammenligning med widebody-produkter i Asien.
Efter Thai Smile stoppede som et selvstændigt brand og blev en del af Thai Airways, blev selskabets A320’ere opgraderet med nye sæder i Royal Silk Class, hvor der nu en 2-2 konfiguration mod tidligere 3-3.
Business class på de kortere ruter i Asien...
Få hurtig adgang til artiklen
Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed
DKK 125

1 MÅNED
ABONNEMENT TIL EN BRUGER
(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)
|
|
DKK 1.295

12 MÅNEDER
ABONNEMENT TIL EN BRUGER
(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)
|
|
BUSINESS

12 MÅNEDER
ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE
(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)
|
|
Allerede abonnent?
Ringere kvalitet i Thai A320 end i widebody
Efter Thai Smile stoppede som et selvstændigt brand og blev en del af Thai Airways, blev selskabets A320’ere opgraderet med nye sæder i Royal Silk Class, hvor der nu en 2-2 konfiguration mod tidligere 3-3. Business class på de kortere ruter i Asien med wide-body-fly er traditionelt af meget høj kvalitet, og Thai benytter da også wide-bodies på de fleste af selskabets afgange mellem Bangkok og Singapore. Jeg ville derfor prøve, hvordan denne A320-oplevelse var i en direkte sammenligning med widebodies. Der er en tendens i retning af, at flere selskaber begynder at anvende mindre fly og stadig forsøger at…
Samlet bedømmelse
58
3,5 ud af 6 stjerner
Oversigt :
Plus: Tidlig check-in, priority boarding, servering, personale, ankomst til tiden, priority immigration, priority bagage
Minus: Sæde, ingen pre-departure drink, IFE