Sæson for rejseworkshops

I november måned vrimler det med rejseworkshops i rejsebranchen. Måneden indledes af Oman Tourism efterfulgt af PATA´s Long Haul workshops i København og Billund. Herefter følger Kenya Tourist Board, og det hele rundes af med en workshop tilrettelagt af Tysk Turist Information.

Verden er mangfoldig, hvad man også kan få et indtryk af, når man betragter destinationer og produktindhold i de rejseworkshops, der afvikles for branchens medarbejdere i løbet af november måned.

Oman Tourism lægger ud den 1. november på Copenhagen Marriott Hotel og lokker med en rejse tilbage i tiden til et sted så smukt og uspoleret, at det kun vil kunne eksistere i legender eller i fantasien. En “teaser“, der absolut giver lyst til at vide mere.

Workshoppen på Copenhagen Marriott Hotel er en del af en nordisk rundtur, hvor Oman Tourism også kommer på besøg i Helsinki, Stockholm og Oslo.

PATA Long Haul for 6. gang

PATA Denmark Chapter afholder for sjette gang Long Haul-workshop i København og Billund. Arrangementet i København foregår den 2. november på Dansk Design Center på H.C. Andersens Boulevard, mens arrangementet i Billund afholdes dagen efter den 3. november i lufthavnen.

PATA hævder, at det er Danmarks største workshop for rejsebranchen, og udstillerlisten er da også imponerende med et væld af luftfartsselskaber, turistkontorer, rejsearrangører, hotelkæder og krydstogtsrederier.

Spotlight på Afrika

Tirsdag den 15. november sætter Kenya Tourist Board fokus på Afrika. Det sker ombord på DFDS-skibet Crown of Scandinavia mellem 09.30 og 14.30.

Her vil det være muligt at møde luftfartsselskaber, tour operators, beach resorts, safari lodges og turistkontorer fra lande som Kenya, Sydafrika,Zanzibar, Rwanda, Uganda, Namibia, Zimbabwe, Tanzania, Seychellerne og Madagascar.

Tysk hotelworkshop

Den 21. november afholder Tysk Turist Information i samarbejder med German Concention Bureau (GCB) på Radisson Blu Royal Hotel den såkaldte Øresund Hotel workshop.

Det er en hotel workshop for rejse- og mødebranchen i Danmark og Sydsverige, deraf navnet.

På workshoppen kan man møde 22 udstillere, som repræsenterer mere end 250 hoteller fra 3-stjernede op til 5-stjernede samt fra slotshoteller til konference- og kongreshoteller.

Workshoppen er indirekte et startskud til det store marketingtema i 2012 “Tyskland som forretningrejsemål“, der gennemføres i samarbejde mellem Deutsche Zentral für Tourismus (DZT) og German Convention Bureau.

,