Sommerhus med udsigt til Tower Bridge

VisitDenmark vil sammen med de fire store feriehusudlejere sende et mobilt feriehus på Europa-turné. Turen begnder om få dage ved OL i London og fortsætter sidenhen i Tyskland og Norge med det formål at markedsføre Danmark som feriehus-landet.

Ved St. Katharine´s Docks i London vil mange briter og OL-turister i de kommende uger spærre øjnene op.

Et specialkonstrueret mobilt feriehus med udsigt til Tower Bridge vil nemlig være en del af VisitDenmarks store kampagne, ‘Imagination – Discover The Danish Spirit.’

Livng Home er navnet på konceptet og er et dansk feriehjem, der indeholder alt, hvad en ferierende familie kan begære sig. Der er alt, lige fra bestik, glas, spil, bøger ogbrændeovn, til cykler og en kajak.

Feriehuset er på 63 m2 og er indrettet som et udsnit af et traditionelt dansk feriehus. Der grilles på terassen, der er fingermaling for børnene, og gæsterne kan dufte de friskbagte boller.

På turné
Detnye mobile feriehus-koncept skal efter OL på rundtur til mindst fem steder i Tyskland, mens turen i 2013 går til Oslo, hvor det skal markedsføre Danmark som et feriehus-land med godt design, gode råvarer og energirigtige løsninger.

Fremstødet i udlandet sker i et samarbejde mellem østjyske LivingHome ApS, VisitDenmark og de ledende feriehusudlejere Novasol, Feriepartner Danmark, Dancenter og Sol & Strand.

Hele konceptet er bygget op, således at de mange besøgende kan få en autentisk oplevelse. Man kan sætte sig i møblerne, dufte boller eller kanelsnegle fra ovnen samtden friskbryggede kaffe og samle appetit ved den store udegrill eller pizzaovnen. Det handler simpelthen om at formidle dansk hygge og design i en totaloplevelse.

Husets værter og beboere i hele perioden er deto familier,der står bag LivingHome ApS. De har sat sig grundigt ind i alle detaljer og historier om deenkelte produkter, som er med i huset og skal således markedsføre koncept, materialer og Danmark som feriehusland.