Mumitrolde og slogan malet på det bagerste af kroppen på en Airbus A350 fra Finnair. (Foto: Finnair | PR)

Finnair vil være mere end et flyselskab

Retail-drevet vækst, milliardinvesteringer og ambitiøse indtjeningsmål er ingredienserne i den nye Finnair-strategi, der blev præsenteret torsdag. Selskabet skal have nye kort- og mellemdistance fly og mindre brugte fly til regionale ruter.

Finnair går ind i næste strategiperiode med ambitionen om at forvandle sig selv fra et traditionelt netværksselskab til en bredere rejse- og retailforretning, hvor loyalitet, digitalt salg og ancillary-produkter får en langt større rolle. Det står...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?