ANMELDELSE: Lufthansa leverede et solidt produkt med god catering og venligt og effektivt personale på Business Class-flyvning fra Porto til München. Manglende WiFi og strømstik skuffer i en blot to år gammel A320.
Denne anmeldelse er en del af en returrejse fra København til Porto med SWISS via Zürich på udrejsen og Lufthansa via München på hjemrejsen.
Billetprisen var omkring 2.600 kroner for en returrejse på Business Class.
Professionel information i en...
Få hurtig adgang til artiklen
Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed
DKK 125

1 MÅNED
ABONNEMENT TIL EN BRUGER
(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)
|
|
DKK 1.295

12 MÅNEDER
ABONNEMENT TIL EN BRUGER
(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)
|
|
BUSINESS

12 MÅNEDER
ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE
(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)
|
|
Allerede abonnent?
En god oplevelse hos Lufthansa
Denne anmeldelse er en del af en returrejse fra København til Porto med SWISS via Zürich på udrejsen og Lufthansa via München på hjemrejsen. Billetprisen var omkring 2.600 kroner for en returrejse på Business Class. Professionel information i en svær tid Lufthansa udsender én dag før afgang en mail med information omkring flyrejsen, samt hvilke dokumenter der skal tjekkes. Herefter skal dokumenterne uploades online på Lufthansas hjemmeside. Dette fungerer forholdsvis smertefrit, når man tager kompleksiteten i betragtning. Lufthansa kunne dog godt differentiere deres mails, således at jeg ikke behøve at modtage information til Economy omkring muligheden for at bestille mad…
Samlet bedømmelse
66
4 ud af 6 stjerner
Oversigt :
Plus: Personale, mad og drikke
Minus: Lufthavnsoplevelsen i Oporto, WiFi, strømstik (muligheden for at arbejde), ingen lounge