Kabinen er lys, men fremstår noget kedelig og trang. (Foto: Joakim J. Hvistendahl)

Forringet SAS-produkt fra SmartLynx

ANMELDELSE: Når man køber en SAS Plus-billet, og kender SAS godt, så har man forventninger til produktet. Desværre var det er forringet produkt på en rejse til Bruxelles fra Stockholm.

SAS meddelte for nyligt, at selskabet frem til udgangen af november fortsætter aftalen med wetlease-leverandøren SmartLynx, der udfører flyvninger for SAS fra Stockholm til nordiske og europæiske destinationer. En af disse flyvninger var min flyrejse...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?

SAS meddelte for nyligt, at selskabet frem til udgangen af november fortsætter aftalen med wetlease-leverandøren SmartLynx, der udfører flyvninger for SAS fra Stockholm til nordiske og europæiske destinationer. En af disse flyvninger var min flyrejse fra Stockholm til Bruxelles. Inden flyvningen Billetten – en SAS Plus billet – blev købt på SAS' hjemmeside, og var en fin pris (omkring 1.100 danske kroner) fra Oslo til Bruxelles via Stockholm. Faktisk var en Plus-billet på denne flyvning kun omkring 100 kroner dyrere end en Go-billet, så valget var ret nemt. Check-in blev foretaget via SAS-appen, og ombord på flytoget fra Oslo centrum…

Bedømmelse

Total bedømmelse

Oversigt : Plus: Måltid, drikke og servering. Smilende personale. Pris

Minus:Trangt, ingen WiFi, ingen USB-ladestik ikke et SAS-produkt