Austrian Airlines' Airbus A320 i Wien Lufthavn. (Foto: Matthias Wagner)

Ikke en Business Class der er værd at betale for

ANMELDELSE: Austrian Airlines formåede ikke at få prioriteret boarding og bagageudlevering til at fungere på en flyvning i Business Class fra Wien til København, og derudover var der betalingsmenu.

Som sidste strækning i en SAS EuroBonus Award-billet fra Bangkok via London til Wien havde jeg et tilslutningsfly fra Wien til København på Business Class.

Jeg havde på forhånd valgt sæde 2A, da den forreste række var blokeret ved køb af billetten....

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?

Som sidste strækning i en SAS EuroBonus Award-billet fra Bangkok via London til Wien havde jeg et tilslutningsfly fra Wien til København på Business Class. Jeg havde på forhånd valgt sæde 2A, da den forreste række var blokeret ved køb af billetten. Jeg blev checket ind til denne flyvning sammen med den første flyvning fra Bangkok. Ganske imponerende, så opdaterede Austrians app, som jeg havde på telefonen automatisk, at jeg var checket ind og opdaterede selv med digitale boarding pass. Dette blev også fulgt op af mails, hvor jeg løbende modtog beskeder om, at mit boarding pass var tilgængeligt, at…

Bedømmelse

Samlet bedømmelse

3 ud af 6 stjerner

Oversigt :
Plus: Velfungerende app og email, kvalitet i serveringen, ankomst til tiden
Minus: Ingen priority med busgate, ingen velkomst, ingen pre-departure drink, intet menukort, betalingsmenu, ingen priority bagage, strømstik ikke tændt, intet WiFi