Rejsende, der i de kommende seks måneder gennemfører 12 returflyvninger hos Norwegian, vil modtage en gratis flybillet til en af det norske lavprisflyselskabs langdistanceruter.
Flyselskabernes loyalitetsprogrammer er nøglen til at holde på og tiltrække nye kunder. Således er SAS EuroBonus et af de mest populære loyalitetsprogrammer og nu tæt på at runde fire mio. medlemmer.
Hos den norske lavpriskonkurrent Norwegian har man i stedet et særligt Reward-program, hvor man kan optjene de såkaldte CashPoint, der kan anvendes til hel eller delvis betaling af flyrejser, seating, bagage samt ændringsgebyrer.
Norwegian har netop lanceret et særligt tilbud i Norwegian Reward-programmet. Hvis man gennemfører 12 returrejser med Norwegian fra den 1. juli til den 31. december i år, får man en valgfri rejse til en langdistancedestination i 2016.
Ifølge Norwegian er der ikke tilknyttet særlige betingelser til optjeningen af de CashPoint, der kan give adgangen til en oversøisk flybillet. Således vil 12 returrejser på København-Aalborg ruten være kvalificerende til det særlige tilbud.
Ingen begrænsning i Reward-sæder
Hos Norwegian lægger man vægt på, at selskabets loyalitetsprogram skal være simpelt og have ydelser, som kunderne opfatter som en reel værdi.
“Det er vigtigt for os, at give dem som rejser med os noget ekstra gennem et fordelsprogram som er enkelt og som faktisk er noget værd, og vi arbejder løbende med at udvikle nye og gode tilbud til vores kunder. Vi oplever også, at vi får et øget antal medlemmer,“ siger kommunikationschef Lasse Sandaker Nielsen til CHECK-IN.dk.
I modsætning til SAS EuroBonus-programmet, hvor der er et begrænset antal bonusbilletter til rådighed på hver flyvning, er programmet os det norske lavprisflyselskab mere fleksibelt.
“Hos os kan pengene bruges på alle flyrejser og er ikke begrænset til et begrænset antal ledige sæder, som man ofte ser hos andre flyselskaber,“ understreger kommunikationschefen.
Det særlige tilbud kan anvendes på Norwegians langdistanceruter til USA, Caribien og Thailand.