Venner eller kolleger i en bar i Københavns Lufthavn. (Foto: CPH | PR)

Skal ‘genforelske’ sig i CPH under ombygning

Københavns Lufthavn har igangsat en ny brandingkampagne, der skal få de rejsende til at ”genforelske” sig i lufthavnen. Det sker midt under en af de største om- og udbygninger nogensinde.

Passagerer i Københavns Lufthavn har gennem den seneste tid oplevet, at der er en større ombygning i gang. Et af lufthavnens ældre terminalområder fra 1984 er blevet tømt, og derfor er shoppingcentret mellem gates B og C ikke tilgængeligt i...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?