ANMELDELSE: En charterflyvning med Airseven til italienske Lamezia Terme bød på fly til tiden, en venlig besætning og hurtig bagageudlevering. Lange køer til manuel check-in og begrænset købssortiment. |
Anmeldelser
Air France leverer til seks stjerner på La Première
ANMELDELSE: En rejse med Air France's i La Première fra San Francisco til Paris var næsten fejlfri. Der var kun en enkelt lille skønhedsplet. |
BER Lounge Tegel: Velfungerende lounge
ANMELDELSE: I BER Lounge Tegel i Brandenburg-lufthavnen møder man et venligt personale, men buffeten er uden de helt store delikatesser. En velbesøgt lounge med en rolig og behagelig atmosfære. |
Iberia er ikke bedre end et lavprisflyselskab
ANMELDELSE: En flyvning med Iberia fra Barcelona til Helsinki på en codeshare Economy Superlight-billet var ikke en særlig god oplevelse. Flyet kom rettidigt frem, hvilket er det eneste positive af fremhæve. |
Norwegian: Hurtig boarding og bagage til tiden
ANMELDELSE: Gnidningsfri oplevelse med Norwegian fra London-Gatwick til København med to unikke oplevelser: Direkte ombordstigning og indchecket bagage var klar ved ankomst til CPH. |
TAP: Standardoplevelse og lang ventetid på bagage
ANMELDELSE: Star Alliance-medlemmet TAP Air Portugal hverken imponerede eller skuffede på flyvning fra København til Lissabon. En times ventetid på bagagen i ankomstlufthavnen trak ned. |
Montreal-lounge har potentiale for topkarakter
ANMELDELSE: Travlhed med for mange gæster og opfordring til drikkepenge var årsagen til at Air Canadas Maple Leaf Lounge i Montreal ikke fik fuld score. |
Skuffende Business Class hos Air Canada Rouge
ANMELDELSE: Det var en oplevelse til under middel at flyve på Business Class hos Air Canada Rouge fra Toronto til Miami. Plus til WiFi, men slidt fly og udeblevet bagage trak meget ned på aftenflyvningen. |
Swiss Business Class trænger til en kærlig hånd
ANMELDELSE: En flyvning fra Zürich til Montreal med Swiss var som udgangspunkt en fin oplevelse. Dog er der brug for at sæde og IFE-system bliver opgraderet til det nye Senses-produkt. |
Oman Air imponerer med sin Business Class
ANMELDELSE: Trods et trægt IFE og dyrt WiFi er der ubetinget topkarakter til Oman Airs Business Class fra Bangkok til Muscat, blandt andet for fortrinlig service. |
Business class-lounge med fokus på serveringen
ANMELDELSE: Live cooking-stationer og eget bageri er med til at sikre, at Turkish Airlines kan tilbyde en oplevelse i særklasse i business class-loungen i lufthavnen i Istanbul. |
Europæisk business class i en liga for sig
ANMELDELSE: Turkish Airlines leverer et produkt langt over, hvad sammenlignelige europæiske flyselskaber tilbyder, skriver vores anmelder efter en flyvning fra Istanbul til København på Business Class. |
Thai Airways: Outdated produkt i Royal Silk Class
ANMELDELSE: En flyvning fra Bangkok til København i en Boeing 777 på Royal Silk Class er ikke samme oplevelse som tidligere. Thai Airways' business class-produkt trænger til en opgradering. |
Ryg og rejs med Ajet til Istanbul
ANMELDELSE: Ajet, som er et datterselskab af Turkish Airlines, var meget tæt på at dumpe på en flyvning til Istanbul. Turen bød på rygning på toilettet, bagage på ledigt sæde, blinkende loftlys og ulækre toiletter. |
Debutant i loungebesøg: Aspire Lounge i CPH
ANMELDELSE: Første besøg i en lounge var en god oplevelse, som helt sikkert vil blive gentaget. Man skal ikke spise eller drikke meget, før adgangsprisen på 210 kroner virker som et fornuftigt køb. |
EasyJet leverer et godkendt lavprisprodukt
ANMELDELSE: Det britiske lavprisflyselskab EasyJet bød på en rettidig og behagelig aftenflyvning fra København til Manchester. En forvirrende mail forstyrrede dog rejseforberedelserne. |
Sæsonpremiere med SAS fra Bangkok til København
ANMELDELSE: SAS har et rigtigt god Business-produkt med gode sæder, god servering og professionelt personale, men der var et par småproblemer på sæsonens første flyvning fra Bangkok til København. |
EVA Air leverer perfekt business class
ANMELDELSE: Taiwanesiske EVA Air, der er medlem af Star Alliance, formåede at levere et topkvalitetetsprodukt i Royal Laurel Class på en tre timers flyvning fra Taipei til Bangkok. |
Høj kvalitet i EVA Air Infinity Lounge
ANMELDELSE: Et besøg i EVA Airs Business Class lounge i lufthavnen i Taipei var en positiv oplevelse. Der var generelt et højt serviceniveau og amerikansk hotdog-rister sammen med lokale specialiteter. |
Asiana Business: Longhaul-produkt på 1,5 time
ANMELDELSE: Asiana får tæt på topkarakter for halvanden times flyvning fra Osaka til Seoul i Business Class. Udover professionel og høflig service var der flere retter i menukort, gode drikkevarer og lie-flat sæde. |