Parkerede SAS-fly i Københavns Lufthavn. (Foto: Jan Eliassen | Naviair)

Coronakrisen rammer flyklagevirksomheder

De virksomheder, der lever af at hjælpe forbrugerne med at søge kompensation efter EU261-forordningen hos flyselskaberne, har svære tider i øjeblikket. Flyhjælp har fundet et nyt forretningsområde.

Den gamle talemåde, at “når det regner på præsten, så drypper det på degnen” gælder også for de mange aktører, der er afhængige af luftfarten. Men i en situation, hvor luftfarten ligger stille, så kan det mærkes, hvilket blandt andet er...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?