Parkerede SAS-fly i Københavns Lufthavn. (Foto: Jan Eliassen | Naviair)

Coronakrisen rammer flyklagevirksomheder

De virksomheder, der lever af at hjælpe forbrugerne med at søge kompensation efter EU261-forordningen hos flyselskaberne, har svære tider i øjeblikket. Flyhjælp har fundet et nyt forretningsområde.

Den gamle talemåde, at “når det regner på præsten, så drypper det på degnen” gælder også for de mange aktører, der er afhængige af luftfarten. Men i en situation, hvor luftfarten ligger stille, så kan det mærkes, hvilket blandt andet er...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

39 kr.

14 dage

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

249 kr.

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

849 kr.

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?