Dagbladet Børsen træder ind på rejsemarkedet

Med integrationen af rejsesøgemaskinen fra Travelmarket.dk træder Dagbladet Børsen for alvor ind på rejsemarkedet. Målgruppen på Børsens pleasure.dk site søger highconsumer-produkter, og det opfylder Travelmarket ifølge salgschef Anders Ovesen fra Børsen Digitale Medier.

Børsen Digitale Medier introducerer nu et rejsemarked på hjemmesiden. I samarbejde med rejsesøgemaskinen travelmarket.dk får læserne mulighed for at tjekke priser på en lang række forskellige rejsetyper.

Rejsemarkedet bliver eksponeret på pleasure.dk/rejser, hvor man kan søge på alt fra luksus temarejser, fly- og charterrejser, hotel og meget andet.

Salgschef på Børsen Digitale Medier, Anders Ovesen, peger på, at rejseområdet i høj grad er relevant for pleausre.dk-læserne. “Søgning på rejser vil i høj grad give mere dynamik og interaktivitet, ikke mindst inden for tema-rejser. Målgruppen på pleasure.dk søger highconsumer-produkter, og med samarbejdet med Travelmarket sikrer vi, at brugerne nu helt konkret har nem adgang til værktøjer og rejseinformation, når de er inde og læse rejse artikler,“ siger han.

Også administrerende direktør Ole Stouby fra Travelmarket er glad for samarbejdet med Børsen.

”Vi har mere end 100 rejseselskaber med et stort udbud af temarejser som krydstogt, safari, rundrejser og meget andet. Det er et perfekt mach til læserne af Børsen, og samtidig repræsenterer vores rejsesøgemaskiner Danmarks største udbud af fly, hotel og charterrejser,“ forklarer Ole Stouby.

Udover samarbejdet med Pleasure.dk kan Travelmarket bryste sig af af aftaler med bl.a Guide.dk (Jyllands-Posten), Rejs.dk (Jyllands-Posten), Rejseliv.dk (Berlingske),Ferieliv.dk (Søndagsavisen),billetlugen.dk, dba.dk, rejseavisen.dk, Vagabond REJS og Nordjyske.dk.

Link: Pleasure.dk/rejser