Høj standard i ny KrisFlyer Gold Lounge

ANMELDELSE: Den nyrenoverede KrisFlyer Gold Lounge i Singapore har møbler af høj kvalitet og en buffet med lokale og internationale retter. Der mangler dog rumfølelsen, skriver vores anmelder.

Singapore Airlines har brugt 50 millioner singaporeanske dollars (cirka 266 millioner kroner) på at renovere deres lounges i Singapore Changi-lufthavnen Changi, herunder KrisFlyer Gold Loungen for Star Alliance Gold medlemmer.

Hvordan er en nyrenoveret...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?

Singapore Airlines har brugt 50 millioner singaporeanske dollars (cirka 266 millioner kroner) på at renovere deres lounges i Singapore Changi-lufthavnen Changi, herunder KrisFlyer Gold Loungen for Star Alliance Gold medlemmer. Hvordan er en nyrenoveret lounge i en af verdens bedste lufthavne midt i travle 2022? Singapore Airlines har valgt som et af de få selskaber i Star Alliance at tilbyde en lounge til deres “KrisFlyer Gold”-medlemmer, som er separat fra Business Class Silver Kris Lounge, som har en højere service. Hos SAS er dette eksempelvis omvendt, da man i CPH som rejsende med SAS på Plus eller Business får adgang…

Bedømmelse

Samlet bedømmelse

5 ud af 6 stjerner

Oversigt :
Plus: Indretning, faciliteter, buffet samt personale
Minus: Ikke et aflukket lokale, afskærmet udsigt over landingsbanen, mangler mousserende vin