Sæderne i Airbus A320-flyet fra TAP Air Portugal. Foto: Danny Longhi Andreasen

Langsom service og ringe komfort hos TAP

ANMELDELSE: TAP Air Portugal leverede en flyvning til under middel på ruten fra København til Lissabon. Check-in forløb fint, mens der var store minusser til sæde og service.

Baggrund
Den anmeldte flyvning foregik fra Københavns Lufthavn til Lisbon Humberto Delgado International Airport med det statsejede portugisiske flyselskab TAP Air Portugal, der er medlem af Star Alliance. Flyvningen fandt sted torsdag 22. september 2022...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?

Baggrund Den anmeldte flyvning foregik fra Københavns Lufthavn til Lisbon Humberto Delgado International Airport med det statsejede portugisiske flyselskab TAP Air Portugal, der er medlem af Star Alliance. Flyvningen fandt sted torsdag 22. september 2022 med en Airbus A320-200 på rutenummer TP 759. Flyet skulle efter planen afgå fra CPH klokken 17.35 med planlagt ankomst klokken 20.25 i Lissabon. Den samlede rejsetid var således beregnet til tre timer og 50 minutter. Før rejsen Jeg havde billet til Economy Class, der giver mulighed for at medbringe et styk håndbagage på maksimalt otte kilo og med de maksimale mål 55x40x20 centimeter. Herudover…

Bedømmelse

Samlet bedømmelse

3 ud af 6 stjerner

Oversigt :
Plus: Check-in, boarding
Minus: Sæde, benplads, service, intet WiFi, forsinket fly