"Journeys That Matter" er titlen på en ny reklamevideo fra SAS. (screendump fra Journeys That Matter)

Nøgenhed skal sælge SAS-billetter

SAS har netop lanceret et nyt kommunikationskoncept under navnet “Journeys That Matter”. I en tilhørende video er der i højere grad end tidligere sat fokus på mennesker i billedstilen.

Tilbage i februar 2020 – umiddelbart før coronapandemien – lancerede SAS en meget omdiskuteret reklamekampagne med budskabet “SAS – What is truly Scandinavian”, der efterfølgende sendte flyselskabet ud i en gedigen shistorm.

I en meget omdiskuteret...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

39 kr.

14 dage

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

249 kr.

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

849 kr.

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?