"Journeys That Matter" er titlen på en ny reklamevideo fra SAS. (screendump fra Journeys That Matter)

Nøgenhed skal sælge SAS-billetter

SAS har netop lanceret et nyt kommunikationskoncept under navnet “Journeys That Matter”. I en tilhørende video er der i højere grad end tidligere sat fokus på mennesker i billedstilen.

Tilbage i februar 2020 – umiddelbart før coronapandemien – lancerede SAS en meget omdiskuteret reklamekampagne med budskabet “SAS – What is truly Scandinavian”, der efterfølgende sendte flyselskabet ud i en gedigen shistorm.

I en meget omdiskuteret...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 95

1 måned

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 285

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

DKK 995

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?