ANMELDELSE: Trods et trægt IFE og dyrt WiFi er der ubetinget topkarakter til Oman Airs Business Class fra Bangkok til Muscat, blandt andet for fortrinlig service.
Omkring to måneder før afgang skulle jeg bruge en enkeltbillet fra Bangkok til København. Her havde Oman Air en Business Class-billet til cirka 10.000 kroner med mellemlanding i Muscat og derefter via Istanbul med Turkish Airlines.
Med afgang den 4....
Få hurtig adgang til artiklen
Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed
DKK 125

1 MÅNED
ABONNEMENT TIL EN BRUGER
(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)
|
|
DKK 1.295

12 MÅNEDER
ABONNEMENT TIL EN BRUGER
(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)
|
|
BUSINESS

12 MÅNEDER
ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE
(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)
|
|
Allerede abonnent?
Oman Air imponerer med sin Business Class
Omkring to måneder før afgang skulle jeg bruge en enkeltbillet fra Bangkok til København. Her havde Oman Air en Business Class-billet til cirka 10.000 kroner med mellemlanding i Muscat og derefter via Istanbul med Turkish Airlines. Med afgang den 4. januar 2025, hvilket er i den travle nytårsperiode og højsæson i Thailand, var dette blot en merpris på 3-4.000 kroner i forhold til economy class, så det var et let valg. Udfordringer med codeshare-sædevalg Oman Air tillader 50 kg bagage for rejsende i Business Class samt frit sædevalg. Jeg valgte her 11B, et gangsæde ved siden af min rejsepartner, der…
Samlet bedømmelse
100
6 ud af 6 stjerner
Oversigt :
Plus: Check-in, boarding call i lounge, sæde, servering, personale, ankomst til tiden
Minus: Træg IFE, dyrt WiFi