Swiss' Airbus A321 ved gaten i Roms Fiumicino-lufthavn. (Foto: Matthias Wagner)

Så godt det kan blive på europæisk Business Class

ANMELDELSE: Swiss leverede en Business Class-oplevelse af høj kvalitet på en kort flyvning fra Rom til Zürich. Fem stjerner vil være den højest opnåelige karakter på europæisk Business Class.

Cirka tre måneder før afgang blev denne rejse bestilt som en “Multiple Journey” med afrejse Billund-Frankfurt-Rom og retur Rom-Zurich-Oslo. Denne kombination af flyvninger kostede omkring 3.500 kroner på Economy. Billetten kunne fås ned til 2.500...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?

Cirka tre måneder før afgang blev denne rejse bestilt som en “Multiple Journey” med afrejse Billund-Frankfurt-Rom og retur Rom-Zurich-Oslo. Denne kombination af flyvninger kostede omkring 3.500 kroner på Economy. Billetten kunne fås ned til 2.500 kroner ved længere layovers. Swiss følger Lufthansas salgsmuligheder, hvor “Economy Classic” i Europa inkluderer sædevalg. Man kan vælge frit af normale sæder, men ekstra benplads og forrest dog undtaget. 30 timer før afgang åbnede check-in online, hvor alle sæder blev frigivet. Priority i lufthavnen med fordel for statuskunder Der var først en markant kortere kø ved priority-området jeg kunne anvende som Star Alliance Gold. Ved…

Bedømmelse

Samlet bedømmelse

5 ud af 6 stjerner

Oversigt :
Plus: Priority som statusmedlem, god app, priority check-in, fast track, boarding, kaptajnens velkomst, personale
Minus: Lounge, ingen WiFi, ingen strømstik, (sæde)