Boarding på Airbus A320-flyet i Frankfurt Lufthavn. (Foto: Matthias Wagner)

Sløj afslutning på længere Lufthansa-rejse

ANMELDELSE: Sidste del af en flyrejse med Lufthansa fra Singapore via Frankfurt til Billund sluttede med en dårlig oplevelse. Uhøfligt personale og diskussion om prisfejl i menukortet

Som led i en længere rejse fra Bangkok og derfra med Lufthansa via Singapore og Frankfurt til Billund blev denne billet bestilt cirka 20 timer før første afgang. Med den dertilhørende høje pris for en længere rejse, gav billetten fra Frankfurt til...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?

Som led i en længere rejse fra Bangkok og derfra med Lufthansa via Singapore og Frankfurt til Billund blev denne billet bestilt cirka 20 timer før første afgang. Med den dertilhørende høje pris for en længere rejse, gav billetten fra Frankfurt til Billund adgang til frit sædevalg for alle Economy-sæder i flyet, samt 1.250 Eurobonus point på bookingklasse Y. Efter en flyvning fra Singapore på Premium Economy fulgte min bagage med og jeg havde mulighed for at indskrive 2 stykker bagage af hver 23 kilo. Derudover var sædereservation gratis med min “dyre” bookingklasse Y, hvor jeg valgte 4A, der var…

Bedømmelse

Samlet bedømmelse

3 ud af 6 stjerner

Oversigt :
Plus: Flyet til tiden, benplads, priority handling af bagage, gate information på mail, WiF tilgængeligt
Minus: Uvenlig boardingmedarbejder, fejl i menukortet