Business Class-sæde i Boeing 737-800 hos Singapore Airlines. (Foto: Matthias Wagner)

Småfejl ved Singapore Airlines shorthaul-koncept

ANMELDELSE: Singapore Airlines har siden marts overtaget Silk Airs Boeing 737-ruter, men der er behov for justering af konceptet, mener vores anmelder efter en returflyvning på Business Class fra Singapore til Phuket.

Denne rejse er købt i forbindelse med en gennemgående billet på Business Class fra København via Singpore til Phuket, som tidligere er anmeldt. Returbilletten fra København til Phuket kostede 12.500 kroner, og en lokal strækning fra Singapore til...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?

Denne rejse er købt i forbindelse med en gennemgående billet på Business Class fra København via Singpore til Phuket, som tidligere er anmeldt. Returbilletten fra København til Phuket kostede 12.500 kroner, og en lokal strækning fra Singapore til Phuket koster som separat billet cirka 3.500 kroner for en enkeltbillet. Dette er en kombineret anmeldelse af en en returflyvning fra Singapore til Phuket med Boeing 737-800 flyene, som Singapore Airlines overtog driften fra Silk Air i begyndelsen af marts i år. Jeg havde under bestillingen valgt sæde 11K (hedder 1F i sædeoversigt på Singapore Airlines hjemmeside, red.), da dette er det…

Bedømmelse

Samlet bedømmelse

3 ud af 6 stjerner

Oversigt :
Plus: Personale, sæde, mad og drikke, lounge i Phuket
Minus: Venteområde, håndbagage, underholdningssystem