ANMELDELSE: En flyvning fra Bangkok til København i en Boeing 777 på Royal Silk Class er ikke samme oplevelse som tidligere. Thai Airways’ business class-produkt trænger til en opgradering.
Cirke to måneder før afgang bestilte jeg en billet på Royal Silk Class (business class) med Thai Airways fra Bangkok til København for 80.000 point fra Air Canada Aeroplan samt dertil 500 kroner i afgifter. Pointene købte jeg direkte hos Air Canada...
Få hurtig adgang til artiklen
Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed
DKK 125
1 MÅNED
ABONNEMENT TIL EN BRUGER
(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)
|
|
DKK 1.295
12 MÅNEDER
ABONNEMENT TIL EN BRUGER
(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)
|
|
BUSINESS
12 MÅNEDER
ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE
(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)
|
|
Allerede abonnent?
Thai Airways: Outdated produkt i Royal Silk Class
Cirke to måneder før afgang bestilte jeg en billet på Royal Silk Class (business class) med Thai Airways fra Bangkok til København for 80.000 point fra Air Canada Aeroplan samt dertil 500 kroner i afgifter. Pointene købte jeg direkte hos Air Canada for omkring 7.000 kroner. Til sammenligning kostede en billet direkte med Thai i omegnen af 11.000 kroner (som så ville give pointoptjening). Der er inkluderet 40 kilo bagage i Thais Royal Silk Class, hvilket er forholdsvis beskedent, da de fleste europæiske flyselskaber tilbyder 2 stykker af hver 32 kilo. Jeg valgte ved bestillingen sæde 15K, hvilket er et…
Samlet bedømmelse
58
3,5 ud af 6 stjerner
Oversigt :
Plus: Fast track og immigration, ankomst til tiden, servering og morgenmad
Minus: Sen afgang med forkert information, ingen priority bagage, sæde, reklamer på IFE, IFE systemet