Air France KLM relancerer nu BlueBiz i Danmark

Det kendte corporate loyalitetsprogram BlueBiz relanceres nu af Air France og KLM i fællesskab. Hidtil har de to selskaber haft hvert sit loyalitetsprogram på det danske marked.

Air France og KLM vil fremover ensrette loyalitetsprodukterne mod virksomhedsmarkedet i segmentet “SME“ – små og mellemstore virksomheder.

Virksomheder kan blive medlem af BlueBiz-programmet og optjene såkaldte Blue Credits, hver gang en medarbejder rejser med Air France eller KLM. Blue Credits har en gyldighed på minimum 24 måneder og maksimalt 36 måneder.

Blue Credits kan ombyttes til billetter eller opgraderinger til enhver destination i det samlede netværk hos Air France og KLM. Reglerne er simple: 1 Blue Credit har en værdi af 1 dansk krone. Det står virksomheden frit, hvilke medarbejdere, der kan gøre brug af bonusbilletterne.

Det er enkelt og gratis at tilmelde sig BlueBiz-programmet. Medlemskabet er gyldigt i 2 år, og der er ingen krav om minimum rejser, der skal foretages.

“Forretningsrejsemarkedet har ændret sig betydeligt på det seneste, og vi ved, hvor vigtigt det er for virksomhederne at kunne styre rejsebudgettet.Da vi har et stort netværk og gode flyforbindelser til / fra Danmark, er der masser af muligheder for at optjene point, som hurtigt kan bliveaf ganske stor værdi for de rejsende,“ siger Vincent Audusseau, der er Air France KLM Country Manager i Danmark.

Tilmelding til BlueBiz sker direkte til Air France KLM eller gennem virksomhedens rejsebureau.