SAS-kundeservice har været generet af spamming fra aktivistgruppe.

Aktivistgruppe forstyrrer kundeservice hos SAS

SAS er blevet spammet på Twitter af en aktivistgruppe, der anklager SAS-partneren Ethiopian Airlines for at transportere våben til den konfliktramte Tigray-region.

En ni måneder gammel konflikt mellem den etiopiske centralregering og provinsregeringen i Tigray i det nordlige Etiopien har nu fået indflydelse på, hvor effektivt SAS kan håndtere kundehenvendelser.

Søndag fik SAS – i lighed med Ethiopian Airlines –...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

39 kr.

14 dage

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

249 kr.

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

849 kr.

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?