Airbus A319 ved gaten i CPH. (Foto: Matthias Wagner)

Economy-service i top hos Air France

ANMELDELSE: Air France leverede et godt produkt på Economy Class fra København til Paris. Der er dog plads til forbedringer, idet sædet ikke var behageligt, og WiFi ikke virkede.

To dage før afgang modtog jeg en mail fra Air France, hvor man kunne uploade de nødvendige dokumenter for en rejse fra Danmark til Frankrig. Dette fungerede rimelig godt. Dog kunne det forbedres, hvis Air France havde en standardformular til rådighed...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?

To dage før afgang modtog jeg en mail fra Air France, hvor man kunne uploade de nødvendige dokumenter for en rejse fra Danmark til Frankrig. Dette fungerede rimelig godt. Dog kunne det forbedres, hvis Air France havde en standardformular til rådighed til den "edsvorne erklæring" der kræves. Det var efterfølgende dog ikke muligt at gennemføre hele check-in-processen og modtage boardingpas. Jeg spurgte ind til dette i lufthavnen, og fik at vide at det var en teknisk fejl. Positivt at der er etableret online check af dokumenter, men ærgerligt at det ikke giver mulighed for online check in, når man rejser…

Bedømmelse

Samlet bedømmelse

4 ud af 6 stjerner

Oversigt :
Plus: Online check af dokumenter, ingen check-in kø, boarding, rettidig afgang, service i Economy, personalets venlighed, rettidig ankomst
Minus: Ikke muligt med online check-in, ingen WiFii, sæde, deboarding