Arkivfoto: epokrovsky/123RF Stock Photo

Flyklagevirksomhed balancerer på kanten af lovgivning

Flyklagevirksomheden Airhelp smyger sig udenom lovgivningen ved at operere med et fastprissystem, som er fastsat ud fra en procentuel beregning af kundens udbytte.

For nogle år siden var det ikke alle flyselskaber, der var gode til at informere om og efterleve kravene i EU-forordning 261/2004, der omhandler forbrugerbeskyttelse ved forsinkede og aflyste flyvninger.

Det har indirekte været medvirkende til, at de...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 95

1 måned

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 285

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

DKK 995

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?