Godt på vej til sølvbryllup

Det er ikke alle par, der når at fejre sølvbryllup sammen. Men luftfartsselskabet Air France og biludlejningsselskabet Hertz er godt på vej, idet parterne netop har forlænget det 21-årige samarbejde med yderligere 3 år.

Det er godt nok kun et registreret partnerskab. Men om alt går vel, kan Hertz og Air France om få år fejre sølvbryllup for de to selskabers samarbejde.

Samarbejdet mellem Hertz og Air France tog sit afsæt 21 år tilbage, hvor Air France blev valgt som den første europæiske partner for Hertz. Sammen har de to selskaber sidenhen udviklet nye produkter og gjort fælles teknologiske fremskridt til gavn for kunderne.

Som en del af det globale partnerskab vil Air France’s kunder fortsat nyde godt af specialpriser på et stort udvalg af Hertz’ biler. Flying Blue medlemmer vil også få ekstra fordele – herunder rabatter på op til 15 % og op til 800 Flying Blue Miles ved billeje. De, der rejser allermest, bliver derudover belønnet med gratis opgradering til en større bil og særlige invitationer til at deltage i det eksklusive Hertz #1 Club Gold, som blandt andet giverkunderne adgang til”fast track”-service på en lang række Hertz-kontorer over hele verden.

Formand for Hertz International, Michel Taride, fortæller: “Gennem vores 21-årige historie er Hertz’ partnerskab med Air France vokset i styrke støttet af det faktum, at begge parter deler fælles værdier – eksempelvis det dybe engagement i kundeservice og kvalitet. Som partnere er vi fast besluttede på at give kunderne den bedste rejseoplevelse gennem tilgængelighed, fleksibilitet, værdi, højt serviceniveau og hurtig ekspedition i en række af de vigtigste lufthavne.“

Det udvidede partnerskab betyder bl.a, atHertz kan fortsætte med at tilbyde kunderne fordele som eksempelvis optjening af Flying Blue Miles ved billeje og opgraderinger med Air France – KLM American Express Platinum kreditkort.”

“Fortsættelsen af vores partnerskab med Hertz gør os i stand til at give kunderne stærkere tilbud på verdensplan, hvilket giver os mulighed for at tage hånd om vores kunder og servicere dem med store besparelser, tilbud og belønninger. Partnerskabet har således givet Air France’s kunder adgang til Hertz’ eksklusive biludlejningsservice – og vi er overbeviste om, at endnu flere vil vælge Hertz Biludlejning, når de flyver med Air France,“ udtaler Bruno Matheu, Executive Vice President of Marketing, Revenue Management and Networkhos Air France.

Air France har 1.700 daglige flyvninger med en flådebestående af269 flysamt 151 regionale fly, der drives af datterselskaberne Brit Air, CityJet og Régional. Sammen med KLM tilbyder Air France et rutenetværk med 244 forskellige destinationer over hele verden.

Hertz er verdens største biludlejningsselskab med 8.200 kontorer i 146 lande. Virksomheden har i 91 år leveret biler og service til privatpersoner og erhvervskunder i hele verden. Hertz Biludlejning har stort fokus på miljøet, og i Danmark overstiger mere end 25 % af bilflåden allerede i dag de fremtidige miljøkrav fra EU.