SQ351 før afgangen fra Københavns Lufthavn. (Foto: Matthias Wagner)

Høj kvalitet hos Singapore Airlines

ANMELDELSE: Singapore Airlines imponerer med en meget høj kvalitet af sæde og servering i Business Class fra København til Singapore. Langsomt WiFi og trægt IFE-system kan dog forbedres.

Denne rejse blev bestilt som en returbillet i Business Class fra Bangkok til København omkring 10 måneder før afrejse Prisen var cirka 14.500 kroner.

Her valgte jeg sæde 14D, et midtersæde, da jeg havde en medrejsende. Der kan indcheckes 40 kilo...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?

Denne rejse blev bestilt som en returbillet i Business Class fra Bangkok til København omkring 10 måneder før afrejse Prisen var cirka 14.500 kroner. Her valgte jeg sæde 14D, et midtersæde, da jeg havde en medrejsende. Der kan indcheckes 40 kilo bagage ind på denne billet. Med afgang kl. 11.55 mødte jeg op i lufthavnen cirka kl. 09.30, hvor der var opdelt check-in i Economy, Premium Economy og Business Class/Star Alliance Gold. CPH Express Fast Track er ikke “Premium” Singapore Airlines tilbyder som de fleste…

Bedømmelse

Samlet bedømmelse

5 ud af 6 stjerner

Oversigt :
Plus: ædet, kvalitet i servering, ankomst til tiden, hurtig check-in
Minus: Langsom fast track, lounge før paskontrollen, langsom WiFi, trægt IFE-system med reklamer