De tre deltagere i serien Takeoff. Fra venstre er det Merete Moen, Johan Haugsrud og Amalie Elea Olin Lundstad. (Foto: Schibsted Partnerstudio | Norwegian | PR)

Norwegian står bag ny reality-serie

Flere Norwegian-destinationer og tre influencere i kamp med hinanden er nogle af ingredienserne i en ny reality-serie, som det norske flyselskab vil benytte til at markedsføre sig med.

Det er sædvanligvis nye ruter eller tiltag til passagererne ombord på flyene, som Norwegian lancerer i offentligheden, men nu tager flyselskabet første skridt ind på et nyt område, da selskabet står bag Takeoff, som er en helt ny reality-serie på...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?