(Foto: Santeri Viinamäki)

Op til syv timers ventetid hos SAS

SAS-kunder har i løbet af sommeren måttet vente op til syv timer i telefonkø, og SAS erkender nu, at det ikke er tilfredsstillende.

Der hersker i disse uger ekstrem travlhed hos det eksterne callcenter, der tager imod henvendelser fra de mange SAS-kunder, der har været udsat for aflysninger og forsinkelser eller blot ønsker at stille et spørgsmål til flyselskabet.

Afdelingen hedder...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?