Ryanair har fundet medlemmerne af et nyt customer advisory-panel, der skal give gode råd om, hvordan selskabet kan forbedre sin kundeservice.
Over 10.000 ansøgere fra 16 lande i Europa søgte om at blive en del af Ryanairs customer advisory panel, der skal hjælpe selskabet med at forbedre kundeservicen.
Blandt ansøgerne har Ryanair udvalgt syv personer fra seks forskellige lande, som til september skal en tur til Dublin for at deltage i det første møde i panelet.
Der var flest briter blandt ansøgerne. Næsten en tredjedel af ansøgerne kom fra Storbritannien. De blev tæt fulgt af Irland (20 procent), Italien (14 procent), Spanien (12 procent), Tyskland (ni procent), Frankrig (syv procent) og Polen (seks procent).
Storbritannien får to deltagere i panelet, mens der er en enkelt deltager fra Irland, Polen, Italien, Spanien og Tyskland. Ryanair har offentliggjort en liste med fornavne og alder på deltagerne samt et par yderligere oplysninger.
Her er medlemmerne
Mark, (34) fra Irland, er en ivrig rejsende, der har besøgt over 50 lande.
Julia, (20) fra Polen, er en prisbevidst rejsende, som siger, at hun har en masse ideer om kundepleje.
Luana, (43) fra Italien, er en passioneret rejsende.
Jaime, (47) fra Spanien, bor på Ibiza og rejser jævnligt hjem til Barcelona.
Christian, (66) fra Tyskland, er pensioneret. Han elsker at tage med hustruen på citybreaks i europæiske byer.
Naomi, (34) er fra Storbritannien. Hun stammer fra Belfast og elsker at rejse. Hun har tidligere boet i London og Liverpool. Bor nu i Madrid.
Sue, (52) bor i Storbritannien, og ser frem til snart at flyve til Paris for at mødes med sin søn.
Ryanair glæder sig
Efter det første møde i Dublin vil der blive holdt møder i byer som Madrid, Rom, Berlin og Warszawa. Flybillet og ophold bliver betalt for paneldeltagerne samt deres partner.
”Vi var meget glade for den interesse, dette customer advisory panel tiltrak overalt i Europa, og vi ser frem til at møde medlemmer i Dublin i september,” siger Dara Brady, selskabets marketingdirektør.
“Panelet er et tværsnit af Ryanair-kunder, der er udstyret med værdifuld indsigt og stor energi, og vi er glade for at have dem om bord, så de kan hjælpe os os med at forbedre Ryanairs kundepleje og service,” fortsætter hun.
Relaterede artikler:
Ryanair genåbner base i Billund Lufthavn