Royal Silk Class-kabinen i A350 fra Thai Airways. (Foto: Matthias Wagner)

Plads til forbedringer på Royal Silk Class med Thai

ANMELDELSE: Med fire sæder på tværs i en Airbus A350 er Royal Silk-kabinen rummelig på en flyvning fra København til Phuket. Mangler ved underholdningssystemet og fraværet af WiFi trækker ned.

Thai Airways var efter længere tid under COVID-19 i slutningen af januar ved at genetablere selskabets rutenetværk. Jeg havde kort tid forinden oplevet Thai Airways på Economy Class. Traditionelt har Thai Airways været mere beskyttende omkring Business...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?

Thai Airways var efter længere tid under COVID-19 i slutningen af januar ved at genetablere selskabets rutenetværk. Jeg havde kort tid forinden oplevet Thai Airways på Economy Class. Traditionelt har Thai Airways været mere beskyttende omkring Business Class, og man ser sjældent denne til salg for under cirka 15.000 kroner for en returbillet. Er Royal Silk Class så merprisen værd? Cirka 10 dage før afgang blev denne rejse bestilt som en enkeltbillet fra København til Phuket til cirka 10.000 kroner, hvor der ovenikøbet var givet 1.000 kroner i rabat via et rejsebureau. Premium følelse i lufthavnen Jeg ankom til CPH…

Bedømmelse

Samlet bedømmelse

4,5 ud af 6 stjerner

Oversigt :
Plus: Premium check-in, information fra personalet, forplejning, pointoptjening, service fra personalet, rettidig ankomst
Minus: Plads til opbevaring, underholdningssystemet, ingen WiFi