Foto: SAS AB

SAS har fået styr på regulariteten

I de første to sommermåneder er antallet af aflysninger hos SAS reduceret med 67 procent i forhold til samme periode sidste år, hvor der var flere end 1.100 aflyste fly.

I SAS vil man sent glemme sommeren 2018. Det skandinaviske flyselskab kæmpede med aflysninger i massevis, og frustrerede kunder måtte vente i timevis på telefonisk hjælp fra kundeserviceafdelingen.

Årsagen var en kombination af tekniske fejl på...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?