Anko van der Werff, koncernchef i SAS. (Foto: Ole Kirchert Christensen)

SAS: Vi sælger bedre med Air France-KLM

Ifølge koncernchef Anko van der Werff sælger SAS flere billetter i samarbejde med Air France-KLM, end man gjorde med Lufthansa. Vintersæsonen over Atlanten viser svaghedstegn.

Siden den 1. september sidste år har SAS været medlem af SkyTeam-alliancen, hvor Air France-KLM, der ejer 19,9 procent af aktierne i SAS, også hører hjemme.

Samarbejdet med den fransk-hollandske luftfartskoncern har tilsyneladende smittet positivt af...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?