ANMELDELSE: En fire timers flyvning med Air India på business class fra Bangkok til Delhi foregik i en Airbus A320, og produktet er ikke konkurrencedygtigt med mange andre selskaber i Asien.
Omkring tre måneder før afrejse bookede jeg for 90.000 SAS EuroBonus-point og 900 kroner i afgifter en rejse med strækningerne Bangkok-Delhi-Tokyo og med returrejse fra Osaka via Seoul og Taipei til Bangkok i business class.
En god pris for at prøve...
Få hurtig adgang til artiklen
Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed
DKK 125
1 MÅNED
ABONNEMENT TIL EN BRUGER
(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)
|
|
DKK 1.295
12 MÅNEDER
ABONNEMENT TIL EN BRUGER
(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)
|
|
BUSINESS
12 MÅNEDER
ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE
(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)
|
|
Allerede abonnent?
Stadig lang vej igen for Air India
Omkring tre måneder før afrejse bookede jeg for 90.000 SAS EuroBonus-point og 900 kroner i afgifter en rejse med strækningerne Bangkok-Delhi-Tokyo og med returrejse fra Osaka via Seoul og Taipei til Bangkok i business class. En god pris for at prøve forskellige produkter. Frit sædevalg i en 2-2 business class Det var muligt straks efter bestilling at vælge sæde, hvor jeg valgte 1F. Her blev det også klart, at turen var med en Airbus A320neo med en 2-2 konfiguration. For de fleste flyselskaber i Europa ville dette være et super produkt, når man et vant til 3-3 med et blokeret…
Samlet bedømmelse
42
2,5 ud af 6 stjerner
Oversigt :
Plus: Informationer fra kaptajnen, digitale informationer fra selskabet, frit sædevalg
Minus: Boarding, 2-2 sæde, strøm virker ikke, ingen WiFi, ingen underholdning, beskidt, ingen alkoholiske drikke, sen afgang, sen ankomst