Måltidet hedder Oatmeal Kesar Veg Upma, Medu Wada and Podi Masala Dosa (Foto: Matthias Wagner)

Stadig lang vej igen for Air India

ANMELDELSE: En fire timers flyvning med Air India på business class fra Bangkok til Delhi foregik i en Airbus A320, og produktet er ikke konkurrencedygtigt med mange andre selskaber i Asien.

Omkring tre måneder før afrejse bookede jeg for 90.000 SAS EuroBonus-point og 900 kroner i afgifter en rejse med strækningerne Bangkok-Delhi-Tokyo og med returrejse fra Osaka via Seoul og Taipei til Bangkok i business class.

En god pris for at prøve...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?

Omkring tre måneder før afrejse bookede jeg for 90.000 SAS EuroBonus-point og 900 kroner i afgifter en rejse med strækningerne Bangkok-Delhi-Tokyo og med returrejse fra Osaka via Seoul og Taipei til Bangkok i business class. En god pris for at prøve forskellige produkter. Frit sædevalg i en 2-2 business class Det var muligt straks efter bestilling at vælge sæde, hvor jeg valgte 1F. Her blev det også klart, at turen var med en Airbus A320neo med en 2-2 konfiguration. For de fleste flyselskaber i Europa ville dette være et super produkt, når man et vant til 3-3 med et blokeret…

Bedømmelse

Samlet bedømmelse

2,5 ud af 6 stjerner

Oversigt :
Plus: Informationer fra kaptajnen, digitale informationer fra selskabet, frit sædevalg
Minus: Boarding, 2-2 sæde, strøm virker ikke, ingen WiFi, ingen underholdning, beskidt, ingen alkoholiske drikke, sen afgang, sen ankomst