SUN-AIR trodser lavpristendenserne

Mange luftfartsselskaber indskrænker serviceniveauet ombord, men SUN-AIR of Scandinavia har valgt en anden kurs.

Lavprisflykonceptet har i de senere år betydet, at mange rejsende passagerer har kigget langt efter drinksvognen og friske aviser.Men det er ikke kun lavprisflyselskaberne, der harskåret i serviceniveauet. Det er også sket formange af netværksselskaberne, der har sløjfet måltider og drikkevarerpå økonomiklassen.

Men danske SUN-AIR of Scandinavia, der opererer på en franchise-aftale med British Airways, går i den modsatte retning.

“Vores kunder efterspørger et godt måltid og noget godt at drikke, mens de er ombord. De sætter også stor pris på en god behandling og et venligt smil, hvilket der er blevet langt imellem, når man er ude at flyve,“ mener underdirektør Kristian Tvergaard fra SUN-AIR of Scandinavia.

SUN-AIR kabine

SUN-AIR´s kunder sætte pris på et venligt smil

SUN-AIR fremhæver, at der på selskabets afgange serveres morgenmad på alle tidlige flyvninger samt fuld inflight-menu med is til dessert og drinks til kaffen senere på dagen.

Der er aviser som Børsen og Jyllands-Posten til rådighed for passagererne. Hver passager må samtidig frit medtage 1 stk. bagage på max. 23 kg. samt 1. stk. håndbagage på max. 6 kg.

SUN-AIR flyver i konkurrence med primært Cimber Sterling på selskabets ruter fra Vestdanmark. Hos Cimber Sterling serveres der en kop kaffe / juice / vand samt et stykke chokolade til alle rejsende. Herudover er det muligt at købe sandwiches m.v. på flyvninger over ca. 100 minutter.