Wizz Air Airbus A321-200 i Københavns Lufthavn. (Foto: Marieke van Hulst Pedersen | Theaviationplatform.dk)

Wizz Airs markedsføringsstunt er udsolgt

Samtlige 10.000 årsabonnementer til Wizz Airs særlige flybillet-abonnement hævder selskabet at have solgt. Konceptet har i øvrigt så mange begrænsninger, at det kan blive dyrt og svært at anvende for de fleste.

Danske og internationale medier gik i den forløbne uge i selvsving over Wizz Airs “All you can fly”-koncept, som det selskabet introducerede i et LinkedIn-opslag, der blev fanget af amerikanske CNBC, hvorfra historien bredte sig til blandt andet...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?