Med den nye service MatchMe, der giver EuroBonus-medlemmer inspiration til hvordan optjente point skal anvendes, har SAS vundet endnu en international pris for selskabets loyalitetsprogram.
MatchMe er navnet på den nye service, der hjælper EuroBonus medlemmer med at få mest muligt ud af deres point ved at give inspiration til rejser, som de kan få for det antal point, der er optjent.Denne service er blevet så populær, at den netop har vundet en Loyalta Award ved en international konference om innovation indenfor Frequent Flyer Programs. Prisen blev overrakt i Malaysia til Thomas Bruhn, der er SAS EuroBonus Manager.
“Vi arbejder hele tiden på at udvikle vores loyalitetsprogram, så vores kunder er tilfredse. Og vores kunder har efterspurgt denne mulighed, så nu gør vi noget ved det. Med MatchMe giver vi vores EuroBonus medlemmer en nem og overskuelig adgang til at se, hvordan de kan bruge de point, de har på kontoen lige nu,“ siger Thomas Bruhn.
Samtidig er MatchMe med til at synliggøre værdien af EuroBonus-programmet på en ny måde for derigennem at motivere medlemmerne til at udnytte deres point og flyve med SAS.
“Nogle EuroBonus-medlemmer glemmer at indløse deres point til nye rejser, og dermed oplever de ikke fordelen ved at være EuroBonus-kunde. Så i en tid, hvor det er rigtig vigtigt at have loyale kunder, er det oplagt at fokusere på de fordele EuroBonus-programmet giver,“ slutter Thomas Bruhn.