SK842 ved gaten i Zürich Airport. (Foto: Matthias Wagner)

Ikke den bedste oplevelse i SAS Go

ANMELDELSE: SAS har normalt et fint produkt i SAS Go, der er en klasse over lavflyprisselskaberne, men selskabet svigtede på flere punkter på en flyvning fra Zürich til Oslo.

Omkring tre måneder før afgang blev denne rejse bestilt som en Multiple Journey med afrejse Billund-Frankfurt-Rom og retur Rom-Zurich-Oslo. Denne kombination af flyvninger kostede cirka 3.500 kroner på Economy Class med sidste flyvning fra Zürich til...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?

Omkring tre måneder før afgang blev denne rejse bestilt som en Multiple Journey med afrejse Billund-Frankfurt-Rom og retur Rom-Zurich-Oslo. Denne kombination af flyvninger kostede cirka 3.500 kroner på Economy Class med sidste flyvning fra Zürich til Oslo opereret af SAS. God information i en dårlig situation Jeg havde på forhånd checket ind og havde mit boarding pass i appen. Dagen før afrejse fik jeg en mail om, at vi havde et næsten fyldt fly, og at man frit kunne checke håndbagage ind. Godt med proaktiv service. Der blev boardet fra…

Bedømmelse

Samlet bedømmelse

3 ud af 6 stjerner

Oversigt :
Plus: Information, strømstik, kvalitetsprodukter til salg
Minus: Forsinket ankomst, høje priser, WiFi fungerede sjældent, ingen priority bagage