Norwegian Reward runder fire millioner medlemmer

Norwegians loyalitetsprogram har rundet fire millioner medlemmer. Dermed ånder selskabet konkurrenten SAS og deres Eurobonus-program i nakken.

Norwegians loyalitetsprogram, Norwegian Reward, rundede mandag fire millioner medlemmer. Hvert år øger medlemstallet med 750.000, hvilket svarer til mere end 2.000 nye kunder hver dag.

”Vi er meget tilfredse med, at fire millioner passagerer har valgt at blive medlem af Norwegian Reward. Vi ser en stor medlemsvækst i nye markeder, særligt i England og Spanien, og fordelsprogrammet vokser med omkring 750.000 medlemmer hvert år, hvilket svarer til mere end 2.000 nye kunder om dagen. Loyalitet er vigtigt for os, og vi gør altid vores yderste for at give passagererne mest valuta for pengene,” siger Norwegian Reward-chef Brede Huser.

450.000 af de fire millioner medlemmer er danske, og derudover har programmet et stort antal internationale medlemmer.

Mere fleksibelt
I 2015 lancerede Norwegian Reward en række nye kundefordele, hvilket har gjort fordelsprogrammet endnu mere fleksibelt for medlemmerne. Hver gang medlemmer flyver eller booker hotel eller lejebil med udvalgte leverandører, tjener de CashPoints. Disse kan bruges til at bestille flybilletter.

”Norwegian Reward gør det muligt for alle at tjene CashPoints uanset, hvor ofte de rejser. Optjente CashPoints kan bruges, når passagererne vil, til hvilke produkter de ønsker, og alle vores sæder er lige så tilgængelige for dem, som betaler med CashPoints som for alle andre. Dette er helt unikt sammenlignet med andre loyalitetsprogrammer”, siger Brede Huser.

Med Norwegian Reward får man også adgang til en række fordele, rabatter og ekstra CashPoints, når man bestiller lejebil, hotel og andre tjenester.

I august sidste år passerede konkurrenten SAS’ loyalitetsprogram, Eurobonus, fire millioner medlemmer.

 

Læs også:

Norwegian vil belønne hyppigt rejsende

1.675 nye Eurobonus-medlemmer om dagen

Norwegian åbner for pointoptjening