Norwegians koncernchef Geir Karlsen på Danish Travel Event. (Foto: Ole Kirchert Christensen)

Norwegian vil kapre forretningsrejsende i Skandinavien

Andelen af forretningsrejsende hos Norwegian er steget med over 50 procent.Selskabet er på vej med et nyt og mere omfattende loyalitetsprogram, som skal belønne de hyppigt rejsende. SAS er klar til kamp.

Andelen af billetindtægter forretningsrejsende hos Norwegian er i dag markant større end før COVID-19. Ifølge det norske lavprisflyselskab er andelen fra 2019 til 2022 øget med 52 procent, og fremgangen har givet appetit på mere.

Norwegian har store...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 95

1 måned

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 285

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

DKK 995

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?