SAS EuroBonous Gold (Foto: SAS)

Ny dedikeret 24/7 service for Guldkort-kunder

Omkring 66.000 SAS-guldkortkunder har netop fået adgang til en prioriteret 24/7 service hos SAS Customer Contact Center. I dagtimerne betjenes kunderne fra Skandinavien, mens et call-center i Estland tager over i aften- og nattetimerne.

SAS har i dag ca. 2,8 millioner medlemmer af SAS EuroBonus-programmet. Heraf alene omkring 550.000 i Danmark.

Af det samlede antal EuroBonus-kunder er omkring 66.000 indehavere af et EuroBonus Gold eller EuroBonus Pandion kort. Det svarer til lidt under 2,5 procent af samtlige medlemmer af det populære loyalitetsprogram.

Tidligere har disse kunder benyttet sig af SAS HotLine, når de skulle i kontakt med det skandinaviskeluftfartsselskab. Men nu har SAS netop etableret en dedikeret 24/7 service.

Her skal kunderne indtasteEuroBonus-medlemsnummer, når der kaldes op, hvorefter de vil blive viderestillet direkte til den særlige afdeling i SAS Customer Contact Center, der tager sig af netop dette kundesegment.

I dagtimerne og de tidlige aftentimer betjenes denne service af medarbejdere i Skandinavien, mens et call-center i Estland´s hovestad Tallinn tager sig af betjeningen i de sene aftentimer og i nattetimerne. Det er SAS-datterselskabet Blue Travel Service i Tallinn, der skal bemande den særligt prioriterede service.

“Tidligere skulle vore mest loyale kunder gennem den normale sluse på vores HotLine service. Vi ønsker at gøre noget ekstra for dette kundesegment, hvorfor vi har oprettet den nye dedikerede 24/7 service,“ fortæller Per Møller Jensen, der er Vice President, Brand, Marketing og EuroBonushos SAS.