Flot bemaling på SWISS Airbus A321. (Foto: Matthias Wagner)

Plads til forbedring i old-school Business Class

ANMELDELSE: Lang kø til loungen i Zürich, manglende WiFi, og betaling for øl fra Economy-kortet er nogle af de ting, der trækker ned i anmeldelsen af en Business Class-flyvning med SWISS.

Denne anmeldelse dækker strækningen København-Zürich på en rejse med SWISS fra København til Porto.

Cirka to måneder inden afgang blev denne rejse bestil som en returbillet. En returbillet i Business Class kostede cirka 2.600 kroner, mens en...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?

Denne anmeldelse dækker strækningen København-Zürich på en rejse med SWISS fra København til Porto. Cirka to måneder inden afgang blev denne rejse bestil som en returbillet. En returbillet i Business Class kostede cirka 2.600 kroner, mens en Economy-billet var til salg for cirka 2.000 kroner. For Economy kunne dette gøres billigere, hvis man var fleksibel med afrejsetidspunkt. Med en halv dags arbejde, virkede det dog fornuftigt at betale det ekstra for Business-oplevelsen, sammen med de ekstra point, baggage m.m. der hører til dette.  Effektiv kommunikation  SWISS udsendte information omkring flyveturen nogle dage før afgang. Dette er meget dækkende og specifikt…

Bedømmelse

Samlet bedømmelse

3,5 ud af 6 stjerner

Oversigt :
Plus: Personale, god benplads, professionel information før rejsen
Minus: Lounge CPH, Terminal 2, WiFi, betaling for Economy-øl, kø til lounge i ZRH