Middag i Business Class på SK943. (Foto: Peter Zeuthen)

SAS er langsomt på vej mod normalen

ANMELDELSE: En rejse på Business Class med SAS fra København til Chicago blev en god oplevelse trods to timers forsinkelse. Serveringen havde et personligt touch, og maden smagte fortrinligt.

Det første der mødte mig i København Lufthavn, var en tom lufthavnsterminal, både ved indcheckningen og efter sikkerhedskontrollen. Det virkede lidt skræmmende.

Efter indcheckningen, der blev foretaget af en åbenbart ret uerfaren SAS ansat, der...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?

Det første der mødte mig i København Lufthavn, var en tom lufthavnsterminal, både ved indcheckningen og efter sikkerhedskontrollen. Det virkede lidt skræmmende. Efter indcheckningen, der blev foretaget af en åbenbart ret uerfaren SAS ansat, der skulle have hjælp af en kollega, gik jeg til COVID-test ved P5. Som rejsende er der ikke krav om tidsbestilling, men der var kø både for ikke-rejsende og for rejsende. Min kø snoede sig kun langsomt, så efter 40 minutter var det hele overstået, og jeg kunne nu koncentrere mig om at skulle flyve hjem (anmelder bor i Chicago, red.). SAS Fast Track var som…

Bedømmelse

Samlet bedømmelse

3 ud af 6 stjerner

Oversigt :
Plus: Personalets positive indstilling, forbedret "menu".
Minus: To timers forsinkelse med afgang, WiFi fungerede ikke, ingen desinfektionsservietter