SUN-AIR går imod lavprisbølgen og sætter nu serviceniveauet i vejret for de rejsende fra Aalborg Lufthavn.
Kampen om de rejsende til Oslo er hård. Det har SUN-AIR måttet sande efter Cimber Sterling åbnede en direkte rute fra Aalborg til Oslo i konkurrence med den noget mindre British Airways-franchisepartner.
Nu sætter SUN-AIR endnu et modangreb ind ved at opgradere servicekonceptet for selskabets rejsende på ruten fra Aalborg til Oslo. For det første vil det fremover være muligt for de rejsende at checke ind og printe boardingkortet hjemmefra fra 24 timer før afrejse.
Herudover vil SUN-AIR tilbyde alle rejsende på de såkaldte B- og Y-klasser en gratis forfriskning i Aalborg Lufthavns restaurant før afrejse. Desuden tilbydes passagererne på de omtalte billettyper også 10 procent rabat i lufthavnens taxfree-butik.
SUN-AIR øger serviceniveauet på Aalborg-Oslo ruten
“Vi ved, at passagererne gerne vil have en høj service. Vi giver en ekstraordinær betjening i luften, men med dette nye initiativ understreger vi, at SUN-AIR skiller sig ud med en service langt ud over det sædvanlige,“ udtaler Kristian Tvergaard, der er underdirektør i SUN-AIR of Scandinavia.
Han henviser bl.a. til komplet inflight-service ombord, der betyder mad og drikke, cognac til kaffen samt dagens aviser uden beregning.
Konkurrenten Cimber Sterling tilbyder gratis kaffe/the/vand/juice samt et stykke chokolade. Til gengæld er der også i en række situationer en prisforskel mellem de to selskaber.