Manuel Ambriz, kommerciel direktør i Vueling. (Foto: Vueling | PR)

“Vi prøver at finde lommer i markedet”

Vuelings kommercielle direktør Manuel Ambriz fortæller, at selskabets offensiv i det skandinaviske marked hænger sammen med, at der forventes større efterspørgsel end i andre markeder.

Det spanske lavprisflyselskab Vueling kunne i sidste uge løfte sløret for en skandinavisk offensiv i den kommende sommer. Den omfatter tre nye ruter til Billund Lufthavn, tre andre ruter til Københavns Lufthavn og en nye Barcelona-rute til lufthavnene i...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 95

1 måned

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 285

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

DKK 995

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?