Manuel Ambriz, kommerciel direktør i Vueling. (Foto: Vueling | PR)

“Vi prøver at finde lommer i markedet”

Vuelings kommercielle direktør Manuel Ambriz fortæller, at selskabets offensiv i det skandinaviske marked hænger sammen med, at der forventes større efterspørgsel end i andre markeder.

Det spanske lavprisflyselskab Vueling kunne i sidste uge løfte sløret for en skandinavisk offensiv i den kommende sommer. Den omfatter tre nye ruter til Billund Lufthavn, tre andre ruter til Københavns Lufthavn og en nye Barcelona-rute til lufthavnene i...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

39 kr.

14 dage

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

249 kr.

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

849 kr.

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?