Manuel Ambriz, kommerciel direktør i Vueling. (Foto: Vueling | PR)

“Vi prøver at finde lommer i markedet”

Vuelings kommercielle direktør Manuel Ambriz fortæller, at selskabets offensiv i det skandinaviske marked hænger sammen med, at der forventes større efterspørgsel end i andre markeder.

Det spanske lavprisflyselskab Vueling kunne i sidste uge løfte sløret for en skandinavisk offensiv i den kommende sommer. Den omfatter tre nye ruter til Billund Lufthavn, tre andre ruter til Københavns Lufthavn og en nye Barcelona-rute til lufthavnene i...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?